Dyskusje o prezentach na urodziny
By Rambo
#626 Poszukuje prezentu dla kumpla, który pasjonuje się wędkarstwem na 40 urodziny. Tak się zastanawiam czy prezent związany z jego hobby byłby jak najbardziej na miejscu? Jeśli tak to co? Nie znam się na wędkarstwie i nie chciałbym popełnić jakiejś gafy.

By Agatek
#673 Myślę że jeśli nie znasz się na wędkarstwie to w kupowanie jakiegoś specjalistycznego sprzętu wędkarskiego może okazać się nietrafione - fajnie za to kupić coś śmiesznego związanego z wędkarstwem np. widziałam wędkę w długopisie, toaletowy zestaw wędkarza do łowienia ryb czy śpiewającą rybę - takie rzeczy powinny być fajne.
By lampard029
#1766 Moim zdaniem trafionym prezentem dla wędkarza było by małe akwarium jeśli jeszcze nie posiada. Rybki, roślinki kamyki i ładnie udekorowane będzie na pewno trafionym prezentem. Wiem bo sam zrobiłem podobny prezent koledze który również interesuje się wędkarstwem
By aguś1
#17531 W tym miejscu wedkarskikrakow.pl dostępne są różnorodne akcesoria wędkarskie. Plusem są konkurencyjne ceny. Poza tym wybór jest ogromny, więc z powodzeniem można wybrać ciekawy upominek i niewiele wydać. Zawsze warto podpytać taką osobę, co by chciała otrzymać.
By patricia
#20088 Spory wybór akcesoriów dla wędkarzy znajdziesz w sklepie http://pleciona.pl/
Mają bogatą ofertę np. wędzisk, przynęt wędkarskich, kołowrotków, elektroniki itp. wszystkich liczących się producentów sprzętu wędkarskiego. Na pewno wyszukasz tam coś idealnego na prezent dla miłośnika łowienia ryb ;)
By nikita3
#20539 Mój tata jest wędkarzem i szukam czegoś odpowiedniego dla niego, myślę że telefon będzie dobrym rozwiązaniem, bo na rybach dużo się siedzi i nic nie robi, czeka na rybę. tak się składa że pod koniec kwietnia chyba samsung ma wydać nowego s8, ja mam s5 ale wolał bym nową ósemkę. Znalazłem interesujący artykuł https://www.morele.net/wiadomosc/samsun ... ewac/4355/ opisujący ten model, tylko nie wiem czy tato ogarnie taki sprzęt.
By mane