Luźne rozmowy o prezentach i innych tematach

By Tereska087
#31891 Własna firma to na pewno wiecej swobody i niezależności, ale również i dodatkowe obowiązki. Pracując u kogoś dbacie praktycznie tylko o to, żeby należycie wykonywać swoje obowiązki i się z nich wywiązywać. W przypadku prowadzenia firmy natomiast dochodzi już mnóstwo wymagań prawnych i finansowych, które należy spełnić. Żeby ocenić czy firma działa w sposób prawidłowy i przynosi zyski ważna jest wycena przedsiębiorstwa - http://www.glc.pl/wycena-przedsiebiorstw/. Dzięki temu będziecie wiedzieć również ile Wasza firma jest warta w razie ewentualnej chęci jej sprzedaży.
By Szrutka
#31952 Prowadzę już całkiem długo swoją firmę i planuje z roku na rok rozbudowę. W tym roku chcielibyśmy zwrócić się na inne rynki, poszukać nowych wyzwań. Już znalazłam biuro tłumaczeń http://www.verbo.com.pl do pomocy. Na pewno codziennie będziemy potrzebować wielu tłumaczeń dokumentów
By sasza
#31962 Wszystko zależy od tego, czym dokładnie się zajmujesz, ale jeśli w Twojej firmie wysyła się dużo korespondencji to może okazać się całkiem przydatna kopertownica cennik. Słyszeliście kiedykolwiek o takim urządzeniu? Jeśli nie to polecam poczytać - moim zdaniem to bardzo ciekawa opcja.
By johny5a
#32092 Mój szef kazał mi ostatnio znaleźć przewozy pracownicze takie jak te http://www.akita-bus.pl/przewoz-pracownikow.html do przewiezienia wieksze liczby pracowników na impreze integracyjną, to bardzo dobry pomysł w firmie abyś również cos takiego organizował, to zbliża do siebie pracowników oraz zyskujesz w ich oczach :) co przekłada się na ich wydajność.
By krejzolka
#32125 Otwierając swoją działalność w internecie warto od początku rozeznać się w temacie płatności internetowych. Chyba nie każdy zdjae sobie sprawę z tego, że one tez coś kosztuję. To, ile trzeba na takie płatności "zarezerwować" pieniędzy można przeczytać na stronie https://www.przelewy24.pl/blog/ile-kosztuja-platnosci-online. Natomiast nie ukrywajmy, że bez płatności mobilnych, raczej nie mam co liczyć na masę klientów.
By Hela
#32152 Warto juz od poczatku działalności mieć cały potrzebny sprzęt biurowy, jak niszczarki do dokumentów, bindownice czy gilotyny, które przyczyniaja sie do szybszej pracy biura. Kupując sprzet nie zapominajcie, że w internecie zawsze dostaniecie to taniej i to sporo taniej. Nastepnie pomyslcie o dobrej reklamie.
By kropkipaski
#32185 Ja mam własną firmę budowlaną i bardzo sobie chwalę taki biznes :) Najważniejsze jest po prostu to, żeby dbać o porządne zaopatrzenie. My rurki izolacyjne i masy ceramiczne zamawiamy od https://www.zamac.pl/ i jesteśmy z tych produktów bardzo zadowoleni :)