Luźne rozmowy o prezentach i innych tematach
By paniola
#29554 Witajcie, pracujecie na swoim czy u kogoś? Moja najepsza decycja w zyciu okazala sie moja własna firma, zainwestowałam w nia kilka lat temu sporą gotówke,ale opłaciło sie-przynosi spore zyski. Nie ma sie co oszukiwac, aby zarabiac trzeba co jakis czas inwestować we własna firme. Moja branża jest specyficzna dlatego zastanawiam sie nad zakupem trybun sportowych http://www.wamat.com.pl/pl/oferta/trybuny które znacznie usprawniłyby moja prace w terenie.Jak to mówia, kto nie ryzykuje ten nie pije szampana:) Co myslicie?

By Nostalgia
#29653 Na pewno warto zwrócić uwagę na dobór odpowiedniej kasy fiskalnej, bo bez tego ani rusz. Bardzo szybko Cię namierzą i dostaniesz taką karę że głowa małą, dlatego warto się tego wyzbyć i kupić dobry model. Słyszałam że oni maja ciekawe rozwiązania https://centrumkasiarzy.pl/pl-news-cat-2-przepisy.html Warto się t emu dobrze przyjrzeć.
By Brayank9
#31071 Mając własną firmę musicie myśleć o wielu rzeczach na raz. Taka już niewdzięczna rola szefa ;D U mnie jest istna masakra, a jeszcze wkraczamy na nowy rynek do Rosji. Dobrze ze szybko ogarnelismy biuro tlumaczen https://euro-tlumaczenia.pl i sprawnie nam idzie komunikacja z nowym kontrahentem
By olivia11
#31542 Mogę w tej kwestii podpowiedzieć, że wiele jednostek administracji publicznej korzysta z systemu Paybynet http://www.paybynet.pl/dla-administracji/platnosci-internetowe-dla-administracji/co pozwala dokonywać szybkich płatności internetowych i bardzo się przydaje w prowadzeniu biznesu :)
By diament
#31652 Korzystacie też z najnowszych rozwiązań i narzędzi dla firm, jakie są dostępne dzisiaj na rynku? Widziałam takie https://spinker.pl/ Można tutaj tworzyć własne dokumenty, umowy i przechowywać je w jednym miejscu. Podoba się wam takie rozwiązanie? Na pewno jest ono bardzo wygodne.
By monikabert90
#31736 Kiedy już prowadzimy własną firmę, warto zadbać o to, aby były w niej wdrażane różne nowoczesne rozwiązania, które pozwolą na jej jak najbardziej sprawne funkcjonowanie. Dobrym pomysłem jest na pewno wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów, o którym możecie poczytać na http://www.primesoft.pl/pl/elektroniczny-obieg-dokumentow, ponieważ pozwoli to sporo zaoszczędzić, zwiększyć bezpieczeństwo danych, a także usprawnić wiele procesów zachodzących w firmie ;)