Masz jakieś uwagi? Chcesz coś zmienić? Napisz!
By Joanna14
#54341 Witam wszystkich!
W czasach, w których żyjemy prawie wszyscy podsiadają konto w social mediach, nie tylko osoby prywatne, ale istnieją również konta firmowe. I właśnie moja firma została trochę w tyle i nie ma takiego profilu, a zastanawiam się czy taki zabieg nie przyniósłby efektów w postaci szerszego grona odbiorców, a w efekcie wzrostu sprzedaży. Ale mam również obawy, że prowadzenie profilu w sposób nieumiejętny i na zasadzie "wrzucę coś raz na jakiś czas" może przynieść skutek odwrotny od zamierzonego i pogorszyć opinię o firmie.
Jak myślicie? Powinnam udać się na kurs, popytać specjalistów czy zlecić komuś prowadzenie profilu dla mojej firmy? Podstawowe informacje znalazłam na tej stronie internetowej: https://www.ltb.pl/oferta/social-media-marketing/
By Handsom
#55125 Social media daja marce pole do popisu. To tak naprawde jedna z lepszych form bezposredniej komunikacji ze swoim klientem. W socialach głos ma i jedna i druga strona na zasadzie wlasnie tej formy marketingu http://realtimemarketing.pl/ Marka moze sie zaangazowac w codziennosc konsumentów, pytac i budowac interakcje